Pentru produsele livrate în format electronic:
După primirea email-ului de confirmare a comenzii și a link-ului de descărcare pentru produsul livrat în format electronic nu mai este posibilă renunțarea la cumpărare. Responsabilitatea descărcării fișierelor transmise aparține în exclusivitate Cumpărătorului, Vânzătorul neputând fi ținut responsabil pentru asta.
Pentru produsele livrate în format fizic:
Orice reclamație privind starea produselor livrate către Client în format fizic (cărți, DVD-uri, CD-uri) va fi adusă la cunoștința Vânzătorului în maximum 48 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la adresa hello@andreeamanolica.ro , urmând ca firma să soluționeze reclamația în cel mai scurt timp posibil.
În cazul în care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectată pe parcursul livrării, clientul poate cere returnarea sumelor încasate deja de ELITE TRAINING AND COACHING SRL, dar nu și despăgubiri suplimentare. Valoarea maximă a obligațiilor Vânzătorului față de orice Client în cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui colet/produs este valoarea sumei încasate de la Client pentru respectiva comanda.
În cazul în care Clientul se răzgândește asupra achiziției produselor, în termen de maxim 14 zile de la primire, poate returna pachetul în aceeași condiție în care l-a primit, urmând ca vânzătorul să restituie sumele încasate anticipat după ce constată că produsele au fost restituite în aceeași stare în care au fost vândute.
În cazul solicitării rambursării sumelor plătite la cumpărare, în măsura în care produsul returnat îndeplinește condițiile de retur, banii vor fi restituiți în contul cumpărătorului, mai puțin cheltuiala de transport ce va fi reținută, într-un termen de maxim 14 zile calendaristice.
* Produsul returnat trebuie să fie în aceeasi stare în care a fost livrat, în ambalajul original (inclusiv folia protectoare dacă aceasta există), cu toate accesoriile aferente, fără a prezenta urme de uzură, modificare sau utilizare, atât în cazul produsului cât și a accesoriilor ce îl însotesc, împreună cu documentele originale care l-au insotit (factura fiscală sau instrucțiunile după caz).
La primirea returului, coletul va fi verificat pentru a se constata dacă îndeplinește condițiile mai sus menționate. În caz contrar, returul va fi refuzat. Astfel, vor fi refuzate coletele care conțin produse în altă stare decât cea în care au fost livrate, cele a caror returnare nu a fost notificată în prealabil, precum și cele care conțin produse deteriorate în timpul transportului ca urmare a ambalării necorespunzătoare.